Sunday, July 25, 2010

Post Pertama: Berdebarkah Aku?

Alhamdulillah segala puji bagi Tuhan sekalian alam
Akhirnya aku berjaya melancarkan blog aku sendiri yang diberi nama bizrahsia.blogspot.com
Walaupun masih mentah dalam dunia berblog ni,aku akan pastikan yang aku dapat mengikut semua cara otai2 blogger yang telah lama berkecimpung dalam arena blog ni
Bunyinya macam best je tapi memerlukan pemerhatian yang tinggi

Ok memandangkan blog ini diberi nama secretbiz, sudah tentulah ianya sedikit sebanyak berkisar pasal bisness kan?
Bisnes apa yang aku join?MLM ke?Forex ke?Gayapos ke?Wang kutu ke?
Hahaha...mmg banyak bisnes yg terdapat sekarang kalau aku nk cerita

Bisnes yang aku telah join kira-kira setahun ni ialah bisnes Formula Luar Biasa ataupun singkatannya FLB PRO.Program yang diasaskan oleh Mohd Nizam yang beralamat di Johor Bharu. Untuk pengetahuan semua, komisyen terkumpul setelah setahun aku ialah sebanyak RM700.00 sahaja. Okla tu bg aku yg hanya buat secara partime je. Tu pon tak ikut semua kaedah yang diberi

Aku rasa itu saja setakat ni. Aku masih tak ade idea untuk menulis panjang-panjang. Selepas ini aku akan menulis lagi berkenaan bisnes ni. Oh ye bagi yang nak tahu tentang bisnes ni dengan lebih lanjut, boleh isikan nama dan email anda di laman web di bawah. Jangan segan-segan. Maklumat diberi secara percuma!!

Jumpa lagi

TEKNIK RAHSIA BUAT DUIT DARI RUMAH

1 comment:

  1. salam , awak join flb pro dh lama ke? sy nk tau sgt tntg flb pro klu bleh kite leh mnghubungi melalui e-mail . ini email sy mamz18@hotmail.com t.kasih

    ReplyDelete