Tuesday, January 11, 2011

BOOM!! RM100 KOMISYEN KE-4 FLB

Klik pada gambar untuk besarkan

Alhamdulillah saya menerima pula komisyen yang seterusnya daripada Mohd Nizam hasil penyertaan saya dengan program Formula Luar Biasa. Kali ini saya menerima email yang menyatakan sebanyak RM100 telah ditransfer ke akaun CIMB saya. TQ Bro! Walaupun tak banyak sangat, tapi saya berpuas hati sbb saya hanya buat bisnes ini secara sampingan sahaja. Memandangkan saya seorang pelajar dan terikat dengan komitmen lain, bisnes ini betul2 saya buat secara part time saja. Tiada alasan untuk anda tidak berjaya dengan program ini sbb saya seorang pelajar pun boleh buat. Dengan syarat, anda ikut semua panduan yang diajar. Gerenti anda akan merasai apa yang saya rasa! Komisyen terkumpul sekarang RM800 hanya secara part time je!!!

Jom ikut saya buat duit. Isikan nama dan email anda di sini untuk menerima laporan percuma daripada saya.

No comments:

Post a Comment