Thursday, January 6, 2011

Sembang FLB Part 2

Salam semua. Malam ni aku masih menulis dan tulisan kali ini pastilah mengenai Flb jugak iaitu program Formula Luar Biasa yang diasakan oleh Mohd Nizam Salimin. Memandangkan sejak akhir2 ni aku aktif membuka blog, mengedit blog (dgn bantuan org lain..hehe) maka keghairahan untuk menulis jugak semakin tinggi. Walaupun masih tidak mahir dengan aplikasi2 dlm blog ini, aku usahakan untuk mengexplore bak kata omputih.

Ok berbalik kpd FLB, sebenarnya aku dah berjaya mendapatkan komisyen dgn program ini. Walaupun tak seberapa dan tak mencapai ribuan lagi, aku berpuas hati dan percaya dgn program ini mampu memberikan kita sedikit pendapatan sampingan. Cuma dengan sedikit usaha, modal (tentulah kena modal ada utk buat promosi) anda akan dapat melihat hasilnya.

Untuk post2 yg seterusnya aku akan cuba menunjukkan komisyen yang diterima sebelum ini sebagai bukti bahawa program ini mmg boleh buat duit. Apa yang pasti, FLB tetap konsisten dan ahli2nya berterusan menerima komisyen dengan melakukan promosi secara bijak dan berterusan. Jumpa lagi di post yang seterusnya.

Nak laporan percuma FLB? Dapatkannya di sini!

No comments:

Post a Comment