Tuesday, January 11, 2011

BOOM!! RM200 KOMISYEN KE-5 FLB


Klik pada gambar untuk besarkan

Alhamdulillah kali ini saya berjaya mendapat komisyen yang seterusnya daripada Mohd Nizam. RM200 kali ni dan menjadikan komisyen terkumpul saya sebanyak RM1000. Semuanya secara part time je. Mana tidaknya, sebagai seorang pelajar memang saya sibuk apatah lagi semester baru saja bermula. Dengan tugasan yang mula diagih-agihkan, memang sedikit sebanyak memberi tekanan kepada saya. Namun semua itu hilang bila saya membuka kotak email dan menerima email pengesahan yang menyatakan sebanyak RM200 dimasukkan ke dalam akaun saya. Memang gembira bukan kepalang! Thanx Nizam! Anda nak rasa apa yang saya rasa?
Isikan nama dan email anda untuk menerima email pengesahan daripada saya.

p/s: Sekiranya anda mahukan list anda sendiri, saya syorkan untuk anda upgrade dengan menempah domain sendiri daripada Mohd Nizam. Atas nasihat rakan2 FLB yang lain, saya menempah domain sendiri supaya nama saya berada di sebelah nama Mohd Nizam. Hasilnya? Komisyen saya semakin bertambah-tambah!

Ini Link saya sebelum menempah domain


Ini pula website saya selepas menempah domain


Kepada mereka yang masih belum menerima komisen, saya sarankan supaya anda menempah domain sendiri. Insya-Allah selepas ini anda akan tersenyum lebar dan terus menerima komisyen seperti saya.

No comments:

Post a Comment